[ad_1]
https://it.sputniknews.com/20210707/istat-consumi-in-aumento-vendite-al-dettaglio-141-respect-al-2020-12048663.html
ISTAT ، مصرف در حال رشد است: فروش خرده فروشی + 14.1٪ نسبت به سال 2020
ISTAT ، مصرف در حال رشد است: فروش خرده فروشی + 14.1٪ نسبت به سال 2020
این افزایش ها مربوط به خرده فروشی ، به ویژه پوشاک و کفش است. محصولات IT ، تلفن و ارتباطات نیز عملکرد خوبی داشتند … 07.07.2021، Sputnik ایتالیا
2021-07-07T15: 36 + 0200
2021-07-07T15: 36 + 0200
2021-07-07T15: 36 + 0200
اقتصاد
/ html / head / meta[@name=”og:title”]/ @ محتوا
/ html / head / meta[@name=”og:description”]/ @ محتوا
https://cdnit1.img.sputniknews.com/img/339/76/3397690_0-0: 3082: 1734_1920x0_80_0_0_e9b8e501e8c94d122d02c29845c1156b.jpg
داده های مصرف Istat روند صعودی در فروش خرده فروشی را به دنبال سقوط تقاضای خانوارها در طی بیماری همه گیر Covid-19 تأیید می کند. در ماه مه 2021 ، به دلیل تغییر مثبت در فروش غیر غذایی ، رشد اقتصادی متوسطی وجود داشت. در مقایسه با ماه قبل ، فروش خرده فروشی 0.2٪ از نظر ارزش و 0.4٪ از نظر حجم افزایش یافت. محصولات غذایی با فروش -2.0٪ در ارزش و 1.9٪ در حجم کاهش یافتند ، در حالی که محصولات غیر غذایی + 2٪ از نظر ارزش و + 2.2٪ از نظر حجم گزارش شدند. باز هم به صورت دوره ای ، در سه ماهه دوم سال فروش خرده فروشی 3.3٪ از نظر ارزش و 3.5٪ از نظر حجم افزایش یافت. افزایش خالص در فروش محصولات غیر غذایی ، که 5.9٪ از نظر ارزش و + 6.3٪ از نظر حجم ثبت شده است ، در حالی که محصولات غذایی اساساً ثابت مانده اند ، با اندکی تغییر مثبت در ارزش و حجم با یک رقم اعشاری. با این حال ، سطح فروش ، هم از نظر ارزش و هم از نظر حجم ، هنوز از سطح قبل از بحران پایین تر است. تغییر مثبت مربوط به بخش غیر غذایی است که از نظر ارزش 28.1٪ و حجم 28.0٪ رشد کرد. در مقابل ، فروش مواد غذایی 1.5٪ از نظر ارزش و -0.6٪ از نظر حجم کاهش یافت. در میان محصولات غیر غذایی ، تغییرات مثبتی در روندها برای همه گروه های محصول به استثنای IT ، ارتباطات از راه دور و تلفن (4/4٪) مشاهده شد. بیشترین افزایش مربوط به پوشاک و چرم (3/82٪) و کفش ، چرم و کالاهای مسافرتی (7/59٪) بود. در مقایسه با مه 2020 ، ارزش فروش خرده فروشی در همه کانالهای توزیع افزایش می یابد: توزیع گسترده (3/8٪) ، مشاغل فعال در مناطق کوچک (5/19٪) ، فروش خارج از فروشگاه (19 + 4٪) و الکترونیکی تجارت (+ 7.2٪). سقوط مصرف در سال 2020202020 وحشت سالانه مصرف بود. که به دلیل وضعیت اضطراری Covid-19 11.7٪ کاهش یافته است. سقوط بیش از 126 میلیارد یورو ، بدترین رقم از زمان جنگ جهانی دوم است. گزارش Confcommercio در مورد مصرف برای دوره 2019-2021 به طور متوسط ”زیان بیش از 2 هزار یورو در هر” در مقایسه با 2019 در طول زمان ، مصرف “در سطح 1995” نشان می دهد. انتظار می رود مصرف داخلی در سال 2021 3.8٪ رشد کند ، اما بهبودی در سال جاری امکان بازیابی تنها قسمت کمی از آنچه در سال 2020 از دست رفته بود را فراهم می کند.
2021
خبرنامه
سپس که
https://cdnit1.img.sputniknews.com/img/339/76/3397690_351: 3082: 2048_1920x0_80_0_0_0_6edfe368262d361853c740d78f9677e4.jpg
اقتصاد
این افزایش ها مربوط به خرده فروشی ، به ویژه پوشاک و کفش است. محصولات IT ، تلفن و ارتباطات نیز عملکرد خوبی داشتند. مصرف مواد غذایی به تناسب کاهش می یابد.
داده های مصرف Istat روند صعودی در خرده فروشی را به دنبال سقوط تقاضای خانوارها در طی بیماری همه گیر Covid-19 تأیید می کند.
در ماه مه 2021 ، به دلیل تغییر مثبت در فروش محصولات غیر غذایی ، رشد متوسط اقتصادی به ثبت رسید. در مقایسه با ماه قبل ، فروش خرده فروشی 0.2٪ از نظر ارزش و 0.4٪ از نظر حجم افزایش یافت.
محصولات غذایی با فروش -2.0٪ در ارزش و 1.9٪ در حجم کاهش یافتند ، در حالی که محصولات غیر غذایی + 2٪ در ارزش و + 2.2٪ در حجم گزارش کردند.
باز هم به صورت دوره ای ، در سه ماهه دوم سال فروش خرده فروشی 3.3٪ از نظر ارزش و 3.5٪ از نظر حجم افزایش یافت. افزایش خالص فروش محصولات غیر غذایی ، که 5.9٪ از نظر ارزش و + 6.3٪ از نظر حجمی را ثبت کرد ، در حالی که محصولات غذایی اساساً ثابت بودند ، با کمی تغییر مثبت در ارزش و حجم با یک رقم اعشاری.
با این حال ، سطح فروش ، چه از نظر ارزش و چه از نظر حجم ، هنوز زیر سطح قبل از بحران است.
روند رشد پایدار محصولات غیر غذایی همچنان ادامه دارد ، البته با سرعت کمتری نسبت به آوریل. در ماه مه 2021 ، فروش خرده فروشی 13.3 درصد از نظر ارزش و 14.1 درصد از نظر حجم افزایش یافت.
تغییر مثبت مربوط به بخش غیر غذایی است که از نظر ارزش 28.1٪ و حجم 28.0٪ افزایش یافته است. در مقابل ، فروش مواد غذایی 1.5٪ از نظر ارزش و -0.6٪ از نظر حجم کاهش یافت.
رشد پایدار تحت تأثیر این واقعیت است که در مدت مشابه در سال 2020 ، فروش همچنان تحت تأثیر اثرات تعطیلی قرار گرفته است.
در میان محصولات غیر غذایی ، تغییرات مثبت در روندها برای همه گروه های محصول به جز IT ، ارتباطات از راه دور و تلفن (-4.0)) مشاهده شد. بیشترین افزایش مربوط به پوشاک و چرم (3/82 درصد) و کفش ، چرم و کالاهای مسافرتی (7/59 درصد) بود.
در مقایسه با مه 2020 ، ارزش فروش خرده فروشی در همه کانالهای توزیع افزایش می یابد: توزیع گسترده (3/8٪) ، شرکتهای فعال در مناطق کوچک (5/19٪) ، فروش خارج از فروشگاه (19 + 4٪) و الکترونیکی تجارت (+ 7.2٪).
سقوط مصرف در سال 2020
سال 2020 مخرج مخوف مصرف بود. که به دلیل وضعیت اضطراری Covid-19 11.7٪ کاهش یافته است. سقوط بیش از 126 میلیارد یورویی ، بدترین رقم از زمان جنگ جهانی دوم است.
رشد مصرف داخلی 3.8٪ در سال 2021 پیش بینی می شود ، اما بهبودی در سال جاری به ما امکان می دهد فقط قسمت کوچکی از آنچه در سال 2020 از دست رفته بود را بازیابی کنیم.
[ad_2]