https://it.sputniknews.com/20210603/mottarone-skeak-the- مشاوران- برای- funivia- که-صبح- جیرو-دی-پرووا- coi-turisti-abordo-11573295.html
متاترون ، اپراتورهای تله کابین می گویند: “این صبحگاه آزمایشی با گردشگران داخل هواپیما”
متاترون ، اپراتورهای تله کابین می گویند: “این صبحگاه آزمایشی با گردشگران داخل هواپیما”
بی نظمی های ناراحت کننده و مکرر از داستان اپراتورهای بالابر تله کابین ناشی می شود: کابین ها بدون چنگال فقط “هنگامی که مأمور … 03.06.2021، Sputnik ایتالیا
2021-06-03T09: 07 + 0200
2021-06-03T09: 07 + 0200
2021-06-03T09: 07 + 0200
ایتالیا
/ html / head / meta[@name=”og:title”]/ @ محتوا
/ html / head / meta[@name=”og:description”]/ @ محتوا
https://cdnit1.img.sputniknews.com/img/07e5/05/17/11330169_0:238:1600:1138_1920x0_80_0_0_a54edb93695b67b843f622189c94893d.jpg
صبح هنگام سقوط در کابین ، برای اولین سفر آزمایشی ، دوازده نفر بودند: فقط دو نفر کارمند بودند ، بقیه گردشگران بودند. این تصمیم را لوئیجی نرینی ، مالک بالابر استرزا موتارونه ، که گفته بود “گروه در حال صعود از شما هستند” به طرف دو کارمند تصمیم گرفت که نمی توانند رئیس را رد کنند. این داستان اپراتوری است که توسط Corriere della Sera مونتاژ شده است. آزمون آزمایشی باید هر روز صبح انجام شود تا قبل از فعال شدن سیستم ، فشردگی سیستم بررسی شود. و البته این کار باید بدون مسافر باشد. اپراتور مسئول بررسی طناب های کششی توضیح می دهد که اگرچه معمول نبود ، اما این اولین بار نبود. در عوض ، معمولاً مسافرت با چنگال در محل برای غیرفعال شدن ترمز اضطراری بود. یک مقام دیگر گفت که رئیس این سرویس گابریل تادینی بود ، که مقصر شناخته شد و در حبس خانگی بود ، طبق گفته وی “کمی طول می کشد تا تراکتور یا سر آسیب ببیند.” کارگران ، عمدتا فصلی ، توضیح می دهند که چاره ای جز اطاعت از تصمیمات مافوق خود ندارند ، حتی اگر اساسی ترین قوانین ایمنی را نقض کنند. اظهارات صادره از سوی اپراتورهای این کارخانه این فرضیه را که مدتی است از سیستم چنگال استفاده شده است تأیید می کند ، که ناشی از برخی فیلم های ارسال شده توسط یک اپراتور آلمانی به دادستانی وربانیان است. فاجعه Motarone روز یکشنبه 23 مه ، ناگهان کابل بالابر استرسا-موتارونه شکسته شد. این حادثه بر اثر صدمات وارده در اثر سقوط ، بلافاصله 13 نفر را به کام مرگ کشاند. تنها بازمانده ، پسری 5 ساله ، اخیراً خطرناک اعلام شد. خرابی کابل پشتیبانی فقط 100 متر از آخرین ستون ، در یکی از بالاترین قسمت های تله کابین است.
2021
خبرنامه
سپس که
https://cdnit1.img.sputniknews.com/img/07e5/05/17/11330169_0-0: 1600: 1200_1920x0_80_0_0_0_042c1f754618de5f41f9467fe8c244cc.jpg
ایتالیا
بی نظمی های ناراحت کننده و مکرر از داستان های اپراتورهای گوندولا ناشی می شود: کابین ها بدون چنگال می چرخند فقط “وقتی که متصدی فراموش کرد که آنها را خارج کند” تادینی به او دستور داد: “قبل از شکستن تراکتور ، او شام می خواهد.”
صبح هنگام سقوط کابین ، برای اولین سفر آزمایشی ، دوازده نفر حضور داشتند: فقط دو نفر کارمند بودند ، بقیه گردشگران بودند. این تصمیم را لوئیجی نرینی ، مالک بالابر استرزا موتارونه ، که گفته بود “گروه در حال صعود از شما هستند” به طرف دو کارمند تصمیم گرفت ، که نمی توانند رئیس را رد کنند. این داستان اپراتوری است که توسط Corriere della Sera مونتاژ شده است.
سفر آزمایشی باید هر روز صبح انجام شود تا قبل از فعال شدن سیستم ، فشردگی سیستم بررسی شود. و البته این کار باید بدون مسافر باشد. اپراتور مسئول بررسی طناب های کششی توضیح می دهد که اگرچه این معمول نیست ، اما این اولین بار نیست.
بجای این یک رسم بود با غیرفعال بودن چنگال ها حرکت کنید تا ترمز اضطراری غیرفعال شود.
راننده توضیح داد: “این اتفاق افتاده است که کابین ها بدون غل و زنجیر حرکت می کنند. تا آنجا که من می دانم ، این اتفاق زمانی رخ داد که مأمور فراموش کرد آنها را در بیاورد.” وی افزود: “اما كاملاً ممنوع است كه آنها مجبور شوند چنین سفر كنند.”
رئیس این سرویس گابریل تادینی ، مجرم شناخته شده و در بازداشت خانگی بود ، که گفت “کمی صبر می کند تا تراکتور یا سر آسیب ببیند” ، مقام دیگری گفت.
کارگران ، عمدتا فصلی ، توضیح می دهند که چاره ای جز اطاعت از تصمیمات مافوق خود ندارند ، حتی اگر اساسی ترین قوانین ایمنی را نقض کنند.
راننده که اولین اجساد قربانیان را در محل تصادف پیدا کرد ، گفت: “من فصلی هستم ، از از دست دادن شغل خود می ترسیدم.”
اظهارات صادره از سوی اپراتورهای این کارخانه این فرضیه را که مدتی است از سیستم چنگال استفاده شده است تأیید می کند ، که ناشی از برخی فیلم های ارسال شده توسط یک اپراتور آلمانی به دادستانی وربانیان است.
فاجعه Motarone
روز یکشنبه 23 مه ، ناگهان کابل بالابر استرسا-موتارونه شکسته شد. این حادثه بر اثر صدمات وارده در طی حادثه ، بلافاصله 13 نفر را به کام مرگ کشاند.
یک پسر بچه نه ساله در بیمارستان از شدت جراحات وارده درگذشت. تنها بازمانده ، پسری 5 ساله ، اخیراً به عنوان یک خطر اعلام شد.
خرابی کابل پشتیبانی فقط 100 متر از آخرین ستون ، در یکی از بالاترین قسمت های تله کابین است.