بیشتر و بیشتر “انعطاف پذیر” ایتالیایی. اینگونه است که بازار محصولات سبز رشد می کند

[ad_1]

https://it.sputniknews.com/20210607/sempre-piu-italiani-flexarityi-this-green-products-market-11634666.html

بیشتر و بیشتر “انعطاف پذیر” ایتالیایی. اینگونه است که بازار محصولات سبز رشد می کند

بیشتر و بیشتر “انعطاف پذیر” ایتالیایی. اینگونه است که بازار محصولات سبز رشد می کند

در سال 2020 ، بازار محصولات گیاهی در ایتالیا 3.7 درصد رشد کرد و به سهم 385 میلیون یورویی رسید. در قلب افزایش مصرف میوه و سبزیجات توجه بیشتر به سلامت و پایداری است.

2021-06-07T19: 50 + 0200

2021-06-07T19: 50 + 0200

2021-06-07T19: 50 + 0200

رژیم غذایی

کشاورزی مواد غذایی

سبزیجات

اقتصاد

ایتالیا

/ html / head / meta[@name=”og:title”]/ @ محتوا

/ html / head / meta[@name=”og:description”]/ @ محتوا

https://cdnit1.img.sputniknews.com/img/07e4/0c/10/9908851_0:160:3073:1888_1920x0_80_0_0_7_bb4c5add8cd4fb4ba7490491f2cc653.jpg

در ایتالیا ، هر روز تعداد بیشتری از مردم رژیم “سبز” را انتخاب می کنند ، که مصرف گوشت و ماهی را به نفع سبزیجات کاهش می دهد. انتخاب اساساً به دلیل سلامتی ، بلکه به دلایل اخلاقی نیز تعیین می شود. طبق تخمین های ایپسوس ، نزدیک به پنج میلیون گیاه خوار و گیاهخوار در بلغارستان 22 میلیون هموطن که تصمیم گرفته اند پروتئین حیوانی را به نفع رژیم غذایی غنی از سبزیجات محدود کنند ، پیوستند. این درصد قابل توجهی ، برابر با حدود 43٪ از جمعیت است. طبق همان مطالعه منتشر شده توسط اتحادیه غذایی ایتالیا و به نقل از آسكانیوز ، 76 درصد ترجیح می دهند عادت های خود را در این زمینه تغییر دهند تا از سلامتی خود محافظت كنند. با این حال ، 63٪ وجود دارد ، حتی کسانی که به دلایل اخلاقی ، از جمله پایداری محیط ، رژیم غذایی گیاهی را به طور فزاینده ای انتخاب کرده اند. سالواتوره کاستیگلیونه ، رئیس گروه “محصولات گیاهی” برای Unione Italiana Food ، این را به همان آژانس مطبوعاتی تأیید کرد. از جمله تغییرات سبز ، می توان به جایگزین های گیاهی در گوشت انسان ، مانند “همبرگر” های وگان اشاره کرد. یک سوم پاسخ دهندگان آنها را در گاری قرار دادند. و عواقب بازار آشکار است.

2

2021

الساندرا بنینتی

https://cdnit1.img.sputniknews.com/img/07e4/09/1c/9585030_0:20:410:430_100x100_80_0_0_c93fce99e020950d5c9a69026651b2a1.jpg

الساندرا بنینتی

https://cdnit1.img.sputniknews.com/img/07e4/09/1c/9585030_0:20:410:430_100x100_80_0_0_c93fce99e020950d5c9a69026651b2a1.jpg

خبرنامه

سپس که

اسپوتنیک ایتالیا

[email protected]

+74956456601

وزارت کشور “روسیه امروز”

https://cdnit1.img.sputniknews.com/img/07e4/0c/10/9908851_170:2:2:21901: 2048_1920x0_80_0_0_777931f61caf9fdf7192fdf3c985772a.jpg

رژیم غذایی ، کشاورزی مواد غذایی ، سبزیجات ، اقتصاد ، ایتالیا

در سال 2020 ، بازار محصولات گیاهی در ایتالیا 3.7٪ رشد کرد و به سهم 385 میلیون یورویی رسید. در قلب افزایش مصرف میوه و سبزیجات توجه بیشتر به سلامت و پایداری است.

در ایتالیا ، هر روز تعداد بیشتری از مردم رژیم “سبز” را انتخاب می کنند ، که مصرف گوشت و ماهی را به نفع سبزیجات کاهش می دهد. انتخاب اساساً توسط سلامتی ، بلکه به دلایل اخلاقی نیز تعیین می شود.

طبق تخمین های ایپسوس ، نزدیک به پنج میلیون گیاه خوار و گیاهخوار در بلغارستان 22 میلیون هموطن پیوستند که تصمیم گرفته اند پروتئین حیوانی را به نفع رژیم غذایی غنی از سبزیجات محدود کنند. این درصد قابل توجهی ، برابر با حدود 43٪ از جمعیت است.

آنها اصطلاحاً “انعطاف پذیر” هستند ، یعنی کسانی که گوشت یا ماهی را تحقیر نمی کنند ، اما ترجیح می دهند این نوع غذا را کمتر مصرف کنند یا به طور پراکنده طعم آن را بچشند. IPSOS همچنین تأیید می کند که چگونه این بار توسط 37.9٪ از خانواده های ایتالیایی ، تقریبا 10 میلیون نفر گرفته شده است.

طبق همین مطالعه ، منتشر شده توسط اتحادیه مواد غذایی ایتالیا است به نقل از آسکانیوز، 76 درصد برای محافظت از سلامتی خود عادتهای خود را در این زمینه تغییر می دهند. با این حال ، 63٪ وجود دارد ، حتی کسانی که به دلایل اخلاقی ، از جمله پایداری محیط ، رژیم غذایی گیاهی را به طور فزاینده ای انتخاب کرده اند.

سالواتوره کستیگلیونه ، رئیس گروه “محصولات گیاهی” برای Unione Italiana Food ، این موضوع را به همان آژانس مطبوعاتی تأیید کرد.

وی توضیح می دهد ، دقیقاً “پایداری محیط زیست” یکی از دلایل اصلی خرید است. و برای کمک به رفاه این کره خاکی ، به همان اندازه که “از هر چهار ایتالیایی سه نفر می گویند حاضرند هزینه بیشتری را برای یک محصول” سازگار با محیط زیست “بپردازند.”

از جمله تغییرات سبز ، جایگزینی گوشت گیاهی در رژیم غذایی مانند همبرگرهای وگان است. یک سوم پاسخ دهندگان آنها را در گاری قرار دادند. و عواقب بازار آشکار است.

در سال 2020 ، میزان محصولات گیاهی 3.7 درصد افزایش یافت و به 385 میلیون یورو رسید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *